piątek, 13 listopada 2015

 Było tu aż 35 osób no nie spodziewałam się ani jednej :)
 Zrodził się nowy pomysł na bloga, a mianowicie coś a'la grupa wsparcia. Wiem, że każdy ma problemy różne i chciałabym, żeby ten blog udowadniał, że da się pokonać swoje problemy. Propozycja jest taka - każdy kto chciałby uzyskać pomoc/wsparcie może napisać do mnie maila blogwsparcia@wp.pl i poinformować o tym w komentarzu pod jakimkolwiek poście (ponieważ nie jest to mój domyślny mail i nie będe na niego wchodzić codziennie). Potem powstałby post na temat tych problemów i próby rozwiązania go. Wiele ludzi na pewno ma takie same problemy i pod postem mogłaby powstać pewnego rodzaju konwersacja mająca na celu pomoc sobie nawzajem :) co sądzicie?

3 komentarze:

  1. Naprawdę podoba mi się Twój pomysł!:) cieszy mnie to, że jest ktoś chętny do pomocy innym ;) oby motywacja do prowadzenia bloga nie uleciała no i powodzenia życzę :) TT: @_yourluckyxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę podoba mi się Twój pomysł!:) cieszy mnie to, że jest ktoś chętny do pomocy innym ;) oby motywacja do prowadzenia bloga nie uleciała no i powodzenia życzę :) TT: @_yourluckyxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje i pamietaj misia ze jakbyś miała jakies problemy to wbijaj tutaj :)!

    OdpowiedzUsuń